بیوگرافی

بیوگرافی بازیگران خوانندگان و سرشناسان ایران و جهان

بیوگرافی

بیوگرافی بازیگران خوانندگان و سرشناسان ایران و جهان

بیوگرافی مهران احمدی (شکیب)

 

 بیوگرافی مهران احمدی (شکیب)


مهران احمدی متولد 1352 در تهران می‌باشد. وی در کودکی به نیشابور کوچ کرده و در نوجوانی دوباره به زادگاهش تهران برگشته است. احمدی کارش را از سال 1368 و با تئاتر نیشابور شروع کرد. در تهران هم تئاترهای موفقی را مانند «چند و چون به چاه رفتن چوپان» که در جشنواره فجر آن سال 9 جایزه گرفت، روی صحنه برد. «محاکمه ژاندارک» با آقای داریوش مختاری، «آسیدکاظم» و... از دیگر کارهایی است که او در آنها به ایفای نقش پرداخته است. در سال 75 اولین کار تلویزیونی اش به نام «جدال با سرنوشت» و بعد از آن سریال‌های تلویزیونی دیگری از جمله «تنها در تاریکی» را کار کرد. از آنجایی که فیلم‌های «آدم» (١٣٨۵) ساخته عبدالرضا کاهانی و «آن جا» (1387) ساخته عبدالرضا کاهانی اکران عمومی نشده اند، فیلم «بیست» ساخته عبدالرضا کاهانی و محصول 1387 اولین فیلم اوست که به صورت جدی به نمایش درآمده است. ایشان در کارنامه خود هشت فیلم کوتاه و یک فیلم داستانی بلند به نام «کلکسیونر » را کارگردانی کردند.
از جمله افتخارات مهران احمدی، نامزدی سیمرغ بلورین سی و یکمین جشنواره فیلم فجر برای بهترین بازیگر نقش اول مرد در فیلم «روز روشن» (1391) ساخته حسین شهابی، و در سال 1389 تندیس زرین چهارمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در فیلم «هیچ» می‌باشد.

مهران احمدی در سریال ها و فیلم های زیادی با ایفای نقش پرداخته است که در لیست زیر میتوانید با کارهای وی آشنا شوید .
آوای باران(۱۳۹۲)
پایتخت (۱۳۹۱)
مهر آباد (۱۳۹۱)
سیزده (۱۳۹۱)
تا ثریا (۱۳۹۰)
یاد آوری (۱۳۹۰)
بغض (۱۳۹۰)
یک خانواده محترم (۱۳۹۰)
آلزایمر (۱۳۸۹)
اسب حیوان نجیبی است (۱۳۸۹)
سیزده ۵۹ (۱۳۸۹)
صدای پای من (۱۳۸۹)
خواب‌های دنباله‌دار (۱۳۸۸)
هیچ (۱۳۸۸)
آن جا (۱۳۸۷)
بیست (۱۳۸۷)
خواب است پروانه (۱۳۸۷)
آدم (۱۳۸۵)



نظرات 2 + ارسال نظر
Navid یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 ب.ظ http://rocyar.blog.ir/1392/11/26/straight-face

سلام.

چند پاراگراف بیشتر نیست٬ حوصله داشتی بخون و در صورت داشتن حوصله نظرت رو هم باهام در میان بذار٬ چه نظر خصوصی چه عمومی میخوام انعکاس مقاله‌ام رو ببینم.

http://rocyar.blog.ir/1392/11/26/straight-face

M شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:02 ب.ظ

ﺳﻼﻡ ﻫﺮﭼﯿﺰﯼ ﺭﻭ ﮐﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ 3 ﺑﺎﺭﺗﮑﺮﺍﺭﮐﻦ ،ﺑﻌﺪ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺯﯾﺮ ﻭ ﺑﺨﻮﻥ : ﺑﺴﻢ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﻟﺮﺣﻤﻦﺍﻟﺮﺣﯿﻢ ﻻﺣﻮﻝ ﻭﻻﻗﻮﺓ ﺍﻻ ﺑﺎﻟﻠﻪ ﺍﻟﻌﻠﯽ ﺍﻟﻌﻈﯿﻢ ﺁﻣﯿﻦﺍﯾﻦ ﭘﯿﺎﻡ ﺭﻭ ﺑﻪ 9 ﻧﻔﺮ ﺑﻔﺮﺳﺖ ، ﺁﺭﺯﻭﺕ ﺑﺮﺁﻭﺭﺩﻩﻣﯿﺸﻪ ، ﺑﺎﻭﺭ ﻧﻤﯿﮑﺮﺩﻡ ﻭﻟﯽ ﻭﻟﯽ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺑﺮﺁﻭﺭﺩﻩﻣﯿﺸﻪ ! ﭘﺎﮎ ﮐﻨﯽ ﯾﺎ ﻧﻔﺮﺳﺘﯽ ﻣﻤﮑﻨﻪ ﺁﺭﺯﻭﺕ ﺑﺮﺁﻭﺭﺩﻩﻧﺸﻪ ﺍﻻﻥ ﺳﺎﻋﺖ ﻭ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻦ ، ﺩﻗﯿﻘﺎ 9 ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﻌﺪ ﯾﻪﺍﺗﻔﺎﻗﯽ ﻣﯿﺎﻓﺘﻪ ﮐﻪ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﺖ ﻣﯿﮑﻨﻪ....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد