بیوگرافی

بیوگرافی بازیگران خوانندگان و سرشناسان ایران و جهان

بیوگرافی

بیوگرافی بازیگران خوانندگان و سرشناسان ایران و جهان

بیوگرافی گلی در عمارت سراب-اوزگو نمل(Özgü Namal)


بیوگرافی گلی در عمارت سراب-اوزگو نمل(Özgü Namal)


اوزگو نمل Özgü Namal بازیگر موفق ترکیه است که در دسامبر ۱۹۷۸ متولد شده است.او تحصیلات

آکادمی رشته تئاتر را گذرانده است.در کنار بازیگری به عکاسی نیز علاقه مند است.

مادرش کارمند بازنشسته دولت است و پدرش در کار تجارت بوده است.او در سریال خانم مزرعه یا عمارت سرابتوانست موفقیت زیادی کسب کند وبیش از پیش مشهور شود.

نظرات 9 + ارسال نظر
alimoharramzadeh شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 ب.ظ http://dearfriends.blogsky.com/pages/index/

سلام من شما لینک کردم اگه خواستین شما هم منو لینک کنید

ashkan.kh سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:22 ب.ظ

واقعا که خیلی خوشکلید

ashkan.kh سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:23 ب.ظ

دیونتم

روژان سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:08 ب.ظ

همین خسته نباشی توروخدا اینقدر به خودت زحمت نده

ارمیتا چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:57 ب.ظ

عاشقشم

حسین کمیجانی یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:14 ب.ظ http://WWWGoogle.com

من تورا دوست دارم وعاشقتم

حسین کمیجانی دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:16 ب.ظ

من عاشق هستم اوزگونمل

اس پاپ یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:39 ب.ظ

سلام داداش سیستم پاپ آپ ما رو امتحان کن پشیمون نمیشی الان سایت های بزرگی تو سیستم ما عضو هستن و در امد خوبی دارن مثل اندرویدها - 7ایرانی - توپترین موزیک - اس موزیک .. ی بار امتحان کن فقط ی ساعت بزار ببین فرق پاپ آپ ما رو با دیگر پاپ آپ ها یا حق
http://popup.smusic.ir/refer/42

حلما سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1402 ساعت 06:53 ب.ظ

سلام
سراب جون من اسمم حلما محمد پرست هست و از خواف هستم و تورا دوست دارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد