بیوگرافی

بیوگرافی بازیگران خوانندگان و سرشناسان ایران و جهان

بیوگرافی

بیوگرافی بازیگران خوانندگان و سرشناسان ایران و جهان

جسی جی (Jessie J)



بیوگرافی جسی جی (Jessie J)


جسیکا کرنیش، معروف به جسی J، مارس 27، 1988 در لندن، انگلستان متولد شد. . او اولین آهنگ خود را "بزرگ اتاق سفید،" در سن 17 سالگی نوشت. . این بود که در سن 11 سالگی در بیمارستان بستری شد و به اشتراک گذاشتن یک اتاق با یک پسر جوان که در نهایت فوت کرد.. وی امضا قرارداد با سوابق روده برچسب و سفر با تعدادی از پاپ شده، روح، و هیپ هاپ هنرمندان.. با این حال، سوابق روده درهای خود را قبل از انتشار هر یک موسیقی جسی J، بسته شده است.
Jessie J's Songwriting Success: جسی J موفقیت در نوشتن ترانه ها:

جسی J را امضا قرارداد چاپ و نشر ATV با سونی، و او مجموعه ای در مورد به دست آوردن موفقیت آهنگسازی.. او کار نوشتن موسیقی برای کریس براون و دیگران. . سپس این فرصت را به همکاری و نوشتن آهنگ "حزب در ایالات متحده آمریکا آمد . " مایلی سایرس آهنگ را ضبط و آن را # 2 در ایالات متحده ضربه دادن جسی J استراحت قابل توجهی در کسب و کار.


Awards and Hit Singles: جوایز تکآهنگها آمار 

پس از موفقیت آهنگسازی جسی J قرارداد ضبط در سراسر جهان با گروه موسیقی یونیورسال امضا کرد. Her first single "Do او تنها "آیا آن را مانند یک شخص، یک آهنگ در اصل در نظر گرفته شده برای Rihanna به ، در نوامبر 2010 در انگلستان منتشر شد. It . بی درنگ # 2 نمودار پاپ تک آهنگ در انگلستان رسید. . در پایان سال جسی J صدر صدای بی بی سی در سال 2011 لیست، و پس از آن اعلام شد که او را دریافت جوایز بریت انتخاب منتقدان افتخار است. and . دوم تک "قیمت"، با رپ برجسته از باب و تولید شده توسط دکتر Luke , . لوقا ، به نظر می رسد در ژانویه 2011. It در جدول تک آهنگ پاپ بریتانیا عرضه و انتشار جسی J برای شکستن به بیلبورد هات 100 در ایالات متحده تبدیل شد. . اولین آلبوم خود را که فروشگاه ها در انگلستان در ماه آوریل در پایان ماه فوریه و در ایالات متحده رسید.

نظرات 1 + ارسال نظر
hamid reza جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:10 ب.ظ

b nazar man khanandei kheily jazabie... man az music domino az in khanande kheily khosham miad..omidvaram karay bishtary az on bebinim

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد