بیوگرافی

بیوگرافی بازیگران خوانندگان و سرشناسان ایران و جهان

بیوگرافی

بیوگرافی بازیگران خوانندگان و سرشناسان ایران و جهان

شارون استون (sharonstone)


بیوگرافی شارون استون (sharonstone)


شارون استون در 10 مارس 1958 در میدویل پنسیلوانیا متولد شد دومین فرزند خانواده بود (یک برادر بزرگتر نومایکل) و دو خواهر کوچکتر (کلی و پاتریک) دارد پدرو مادرش جوزف و دروتی استون هستند.


سمبل سکس دهه 90

بعنوان دانشجوئی خلاق در زمینه نویسندگی از دانشگاه ادینبوروEdinboro پنسیلوانیا بورسیه گرفت و با نمره بسیار خوبی فارغ التحصیل شد علاوه بر علاقه او به ادبیات فیلمهای کلاسیک هم دوست داشت. بعد از اینکه افرادی که مسئول انتخاب زیباترینها بودند او را کشف کردند زندگی اش وارد مسیر دیگری شد. بعنوان ملکه زیبائی موفقیتی بدست نیاورد به همین دلیل به سراغ مانکن شدن رفت. مانکن تبلیغاتی کمپانی فورد شد که باعث شد برای اولین بار جلوی دوربین قرار بگیرد در بین مردم شناخته شود دیگر انگیزه ای نداشت که جزوه اعضای آنیره MENSA باشد. اولین نقشی که بازی کرد در فیلم خاطرات خوش خیالی ساخته وودی آلن (1980 بود که نقش او دختری زیبا در یک قطار بود و بعد از آن فیلمهائی بازی کرد که خیلی ارزش گفتن ندارند. مثل (نعمت کشنده) Deadly Blessing 1981 معادن شاه سلیمان (King Solomon’s Mines) 1985 – آکدمی پلیس 4 Police Aceadamy 1987 شهروندان در حال گشت Citizons on Patnal اما در سال 1984 با بازی در (تفاوتهای سازش ناپذیر) Irre concilable Differenees کارش وارد مرحله ای دیگر شد. بعد از نقشهای متعدد در نمایشهای تلویزیونی در فیلم یادآوری کلی به عنوان همسر آرنولد شوتیزر بازی کرد (1990) که باعث شهرت این بازیگر مو بلوند شد.





غرایز بزرگ

بازی او در مقابل مایکل داگلاس در غریزه اصلی 1992 او را به سمبل سکس در هالیوود بدل ساخت در بخش جوایز فیلم های MTV او را دوست ترین زن نامیدند و جایزه بهترین بازیگر سال 1993 را به او اهدا کردند. علی رغم فیلمهای زیادی که بازی کرد اما حفظ شهرت برای او در هالیوود کار مشکلی بود.

با بازی در فیلمهائی مثل نقره در سال 1993 و تقاطع در 1994 (مثل برق و مرده) 1995 (که توسط شرکت تولید کننده هیاهو Choos ساخته شد باعث شد کسانی که به استعداد و توانائی او در بازیگری شک داشتند، دستاویزهای بهتری پیدا کردند. اما با بازی در نقشهای بیادماندنی کینگر Ginger ، فاحشه ای درکازینو با بازی در کنار رابرت دنیرو جهش بزرگی در کارش ایجاد شد. جوایز آکادمی او را نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر کرد و همان سال جایزه کره طلائی Golden globe و زنان در فیلم جایزه فیلم کریستال (Film Crystal Award) را از آن خود کرد بخاطر فیلمهای ضعیفی مثل شیطانی و رقص آخر (1996) آسمان و مقتدر (1998) للهام ،گلوریا و سیمتپیکو (1999) توانائی شارون در انتخاب فیلمها مورد تردید قرار گرفته است.

علی رغم تمامی تبلیغاتهای ضد و نقیض او به عنوان طرفدار حمایت از افراد مبتلا به سرطان سینه فرد وفعال در زمینه حقوق همجنس بازان معروف است و به خاطر بازی در فیلم اگر این دیوارها می توانستند صحبت کنند If the walls could tall که در آن نقش عاشق آلن دی جنر Ellen De Gener’s را بازی کرد، جایزه حقوق بشر لغمن مبارزه برای حقوق بشر را دریافت نمود.

پرونده سیاه شارون

در زندگی واقعی با شوهرش فیل بروفستین که ناشر روزنامه است و روز در والنتاین سال 1998 با هم ازدواج کردند زندگی می کند آنها پسری به نام رون جوزف برونشتاین Roon Joseph Bronstein را در سال 2000 به فرزندی پذیرفتند. این ازدواج دوم شارون است که قبل از این با مایکل گرین برگ که تهیه کننده بود ازدواج کرده بود که از سال 1984 تا 1987 با هم زندگی کردند اما اخیراً با دولیت یوکام خواننده و گری شندلیگ بازیگری کمدین رابطه عاشقانه داشته است. با تحسین بازی او در غریزه اصلی باید بگوئیم که دنباله آن آماده فیلم برداری است برای انتخاب بازیگر مرد مدت زیادی صرف شده است. منتظر دیدن بازی شارون در آن هستیم!

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد