بیوگرافی

بیوگرافی بازیگران خوانندگان و سرشناسان ایران و جهان

بیوگرافی

بیوگرافی بازیگران خوانندگان و سرشناسان ایران و جهان

پریناز ایزدیار



بیوگرافی پریناز ایزدی  


 پریناز ایزدیار متولد شهریور ماه 1362 است و لیسانس گرافیک دارد قصدش تحصیل در رشته سینما بوده است، ولی به دلیل مخالفت پدر در رشته گرافیک تحصیل می‌کند. بعد از پخش کارهایش نظر پدرش هم عوض می‌شود. ورود پریناز ایزدیار به عرصه هنر در سال 85 با فیلم سینمایی «بازی خطرناک» حسن هدایت شروع شده است که البته این فیلم هیچ وقت اکران نشد. بعد از آن در تله فیلم‌های بسیاری با کارگردان‌هایی مانند علیرضا امینی، فرزاد موتمن، سعید ابراهیمی‌فر، مسعود آب‌پرور، شاهد احمدلو و... ایفای نقش کرده است. پریناز ایزدیار همچنین بازی در چند سکانس از فیلم سینمایی «ورود آقایان ممنوع» (که این روزها با استقبال کم‌نظیری مواجه شده است) را بر پرده سینماها در حال اکران دارد. از گفته های پریناز ایزدیار در مورد 5کیلومتر تا بهشت :استرس کار برای من خیلی بود و روز پخش اولین قسمت خون دماغ شدم! سختی‌های کار مناسبتی خیلی زیاد است، ولی خب به عشق این‌که نتیجه خوب خواهد شد، تحمل کردم. گروه، گروه بسیار خوبی بود. آقای سلوکی و شبنم قلی‌خانی بسیار کمکم کردند و باعث شدند که راحت‌تر باشم. من وقتی به گروه پیوستم که کار کلید خورده بود، از همین رو استرس زیادی داشتم. شبنم قلی خانی را خیلی دوست دارم و یکی از دلایلی که به این کار آمدم، شبنم بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد