بیوگرافی

بیوگرافی بازیگران خوانندگان و سرشناسان ایران و جهان

بیوگرافی

بیوگرافی بازیگران خوانندگان و سرشناسان ایران و جهان

امیرمحمد متقیان


بیوگرافی امیرمحمد متقیان


از زبان خودش :


خودت را معرفی کن و به مخاطبین ما بگو که چطور شد هنرمند همراه عمو پورنگ شدی؟

امیرمحمد متقیان متولد 1374 هستم. مادرم ساوه ای و پدرم اهل تهران است. برنامه های عمو پورنگ را دوست داشتم. یک بار عمو پورنگ در شبکه جام جم برنامه داشت و بچه ها به عنوان مهمان برنامه به آنجا می رفتند من هم کلاس سوم بودم. در یکی از برنامه ها شرکت کردم بلبل زبانی کردم و خوشش آمد و دیگر....

توصیه ات به بچه ها چیست؟

بچه ها فقط به فکر درسشان باشند و سعی کنند از تمام لحظاتشان لذت ببرند.

از اینکه به شهرت رسیدی چه احساسی داری؟

شهرت گاهی اوقات خوب و گاهی اوقات بد است توقع مردم را بالا می برد مثلاً اگر من بخواهم در چهارشنبه سوری از ترقه استفاده کنم همه می گویند، تو که برای بقیه الگو هستی نباید این کار را بکنی گاهی اوقات دوست دارم بچگی کنم ولی شهرت نمی گذارد. خیلی وقت ها ناچارم بخاطر مردم کودکیم را سانسور کنم.

اگر یک روز برنامه عمو پورنگ تمام شود چی کار می کنی؟

تا زمانی که به من احتیاج باشد در خدمت کودکان هستم و اگر هم لازم باشد از برنامه کودک خداحافظی میکنم اما از تلویزیون نه. دوست دارم کارگردان شوم.

به درسهایت می رسی؟

کلاس سوم راهنمایی هستم. شاگرد ممتاز نیستم ادعایی ندارم ولی به تمام کارهای مدرسه ام نیز می رسم

فکر می کنی پدر و مادرها باید با بچه های چطور رفتار کنند؟

بچه ها را دست کم نگیرند به آنها فرصت دهند تا استعدادهای خود را شکوفا کنند.

نظرات 17 + ارسال نظر
علی اکبر جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:19 ق.ظ

در مورد مقطع تحصیلی اشتباه داره

کوثر شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:30 ب.ظ

چرا سوم راهنمایی؟الان بایستی دوم دبیرستان باشی؟

تداعی چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:50 ب.ظ http://http:/تداعینامه

باعرض سلام.من یکی از بینندگان برنامه ی شما هستم.ازشما و عمو ممنونم.راستی به اصفهان هم سر بزنید ممنونم.به امید دیدار در اصفهان.خداحافظ.

تداعی چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:52 ب.ظ

باعرض سلام ممنون ازبرنامه ی شما

تداعی چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:57 ب.ظ http://http:/تداعینامه

باعرض سلام راستی راستی رودست همه را توی شبکه دو اوردین ها.حتی فیتیله هارا.

parmin شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:50 ب.ظ

دمت گرم خیلی ازت خوشم میاد یکی از زمان هایی که خیلی میخندم زمان پخش1616یا هر اجرای دیگه تو هست.

سحروساراغلام پور چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:36 ب.ظ

سلام امیرمحمدامیدوارم حالت خوب باشدمن وخواهرم سارابرنامه ی شماراخیلی خیلی دوست داریم من همیشه نیم ساعت قبل از برنامه ی شما جلوی تلوزیون مینشینم وقتی به همکلاسی هایم میگویم برنام ی شمارانگاه میکنم من رامسخره میکنند ومیگویندمگرتوبچه ای واین مرابسیارعصبانی میکندآخه من ۱۴سال سن دارم ولی بااین حال عاشق برنامه ی شماهستم وخواهم بود

سحروساراغلام پور دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:47 ب.ظ

سلام خوبی ماسحروساراهستیم ازدست توخیلی ناراحتم چون جواب کامنت دوستم تینارودادی ولی جواب مارونه من خیلی عصبانی ام

راحله حیدری پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:59 ب.ظ http://www.mottaghian . tk

سلام امید وارم حالتون خوب باشه

ببخشید یه سوال داشتم

شما دوست دختر دارید

مهسا قاسمی چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 ب.ظ http://www.mahsa.ir

سلام امیر محمدمن تا اول راهنمایی به برنامه ی عمو نگاه نمی کردم ولی از اول تا الان نگاه کردم نمی دو نم از دوران نوجوانی یا... اما هرچی هستس دیوونگی الان من 14 سال سن دارم و حلا هم که هستش به برنامه نگاه میکنم ام یک سوال چرا بر نامه تموم میشه و این که کی شروع میشه دوباره

امیر محمد حضوری پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:29 ب.ظ

با تشکر از برنامه ی خوبتان

سارا پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:34 ب.ظ

چرا نمی یای دلم برات تنگ شده چرا تابستان نمی اید

بوق پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:36 ب.ظ

بببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققق
بوق

ستاره دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:31 ب.ظ

خیلی دوست دارم الاهی قربونت بشم خیلی دوست دارم

ستاره دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:37 ب.ظ

امیر عزیزم عشقی عشقکی جرات داره بگه توخوب بازی نمی کنی بگه تا جوابشو بدم

فاطمه دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:25 ق.ظ

کوتاه اما عالی برنامه شما واقعا عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بابادم شما گرمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

ریحانه جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 01:01 ب.ظ http://Graphy blogsky. Com

امیر جان من واقعا بازی شما رو دوست دارم و اینکه تو یه ستاره ای اگر یه روزی تو در برنامه های عمو پورنگ نباشی من دیگه برنامه های کودک رو نگاه نمیکنم❤️❤️❤️

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد