بیوگرافی

بیوگرافی بازیگران خوانندگان و سرشناسان ایران و جهان

بیوگرافی

بیوگرافی بازیگران خوانندگان و سرشناسان ایران و جهان

میریام فارس (Myriam Fares)


بیوگرافی میریام فارس (Myriam Fares)



نام :میریام فارس


تاریخ تولد :13 اردیبهشت 1362 برج ثور


محل تولد :جنوب لبنان


محل زندگی :نیو روضه بیروت


شغل : خواننده


مدیر برنامه :غسان شرطونی

برخلاف خواننده های مشهور که بعد از ساختن چندین آلبوم و کلیپ به شهرت رسیدند . میریام با اولین آلبومش تبدیل به یک سوپراستار شد.از تواناییهای میریام علاوه بر ارائه نوع جدیدی از موسیقی و صدای جذابش اجرای همراه با رقص شرقی و رقص کلاسیک باله هست. میریام بالرین خوبی هست که از پنج سالگی شروع به یادگیریش کرد. و بعد از اون در نه سالگی اولین اجرایش در تلویزیون لبنان در برنامه "مواهیب الصغیره" بوده و یادگیری موسیقی رو هم در نوجوانی به مدت چهار سال در هنرستان ملی موسیقی فرا گرفت.
آلبوم "نادینی" در تابستان 2005 که به گفته خودش به صورت حرفه ای تر ساخته و منتشر شد.
ویدئو کلیپ "نادینی" تجربه جدیدی بود برای همکاری با آهنگسازان فاخری مثل "جان ماری ریاشی" که انصافا تنظیماش کریستاله .ویدئوی دیگر این آلبوم به اسم "حقلق راحتک" ( راحتیت رو میگیرم ) هست که در فرانسهفیلمبرداریشد..
او دو خواهر به اسم رولا و جیحان داره که خودش خواهر وسطیه هست.در حال حاضر در بیروت محله نیو روضه به همراه خانوادش زندگی میکنه معتقده بدون حمایت خانواده خصوصا مادرش نمیتونست به این موفقیت برسه.
اولین موفقیتش در دنیای خوانندگی برمیگرده به شانزده سالگی در فستیوال خوانندگان لبنانی که اول هم شد .
اولین آلبوم میریام در بیست سالگی اکتبر 2003 منتشر شد.اولین ویدئو کلیپ میریام به اسم "انا و الشوق" ( من و دلتنگی ) که کار متفاوتی بشمار میرفت تونست یکی از پرطرفدارترین کلیپها در بین شبکه های عربی بشه و بعد از اون "لا تسألنی" (ازم نپرس ) که میریام رو در کاراکتری جذاب و بامزه و با نوعی رقص ابتکاری اکتیو نشون میداد و موجب محبوبیت بیشترش شد.تابستان 2004 فصل پرمشغله ای برای میریام بود چون به اکثر کشورهای عربی برای اجرا کنسرت مسافرت کرد.
* ویدئو کلیپهای میریام : انا والشوق / لا تسالنی / احبک حیل / نادینی / حقلق راحتک/ واحشنی ایه .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد