بیوگرافی

بیوگرافی بازیگران خوانندگان و سرشناسان ایران و جهان

بیوگرافی

بیوگرافی بازیگران خوانندگان و سرشناسان ایران و جهان

بروبکس barobax



بیوگرافی بروبکس barobax


حمید:
نقش در بروبکس : خواننده , ویدیوگرافی , سازنده موزیک

بیوگرافی:حمید در سال ۱۹۸۴(۱۳۶۲)متولد شد و در شمال شرق تهران (شهرکامید)و دوران کودکی خود را در انجا سپری کرد.وقتی که او دوران دبیرستان راسپری میکرد برادرش او را در زمینه ی ویدیو گرافی و کار های موزیکی تشویقمیکرد و کار خود را با خشایار و کیوان دو تن از بستگانش که هم اکنون همگروه هستند آغاز کرد و هنگام ورود به دانشگاه حمید و کیوان و خشایار گروهخود را بروبکس نامیدند و شروع به ساختن موزیک و ویدیوهایی با اسم بروبکساغاز کردند. او در دانشگاه آزاد ساوه فارق التحصیل شد.در درجه ی لیسانسرشته ی مهندسی فلزگری.

کیوان:
نقش در بروبکس:موزیک , آرایش(تنظیم) , سازنده موزیک , ویدیو ساز
بیوگرافی: کیوان در سال ۱۹۸۵(۱۳۶۳)متولد شد و در شمال تهران(فرمانیه)و دوران کودکی خود را در انجا سپری کرد. در دوران دبیرستان کارموزیک را با خشایار و کیوان شروع کرد و از دانشگاه تهران لیسانس کامپیوتراخذ کرد. او در سال ۲۰۰۳ به تک نوازی با نام k1 را شروع کرد. در سال ۲۰۰۸اهنگی با نام turn around که این برنامه با اوازه هایی از سارا نائینی(خواننده رپ)اجرا شد.


خشایار:
نقش در بروبکس:موزیک , نویسنده ی موزیک , برنامه نویسی , اهنگساز , ویدیو گرافر
بیوگرافی:خشایار در سال ۱۹۸۴(۱۳۶۲)متولد شد و در شمال غربی تهران(شهرک غرب ) بزرگ شد. هنگامی که او دبیرستان خود را اغاز کرد همراه کیوانو حمید اغاز به فعالیتهای موسیقی کرد………..در سال ۲۰۰۸ در دانشگاه ازادتهران موفق به اخذ مدرک لیسانس در رشته مهندسی عمران شد

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد